Merhaba benimde eşim beytussabapa cikti 3 gündür bizimde kafalar karışıktı çok üzüldüm esim götüremem dedi dediginiz gibi sıkıntılar varmış ben cok sosyal biri değilim iki çocuğum var biri 3 yasinda biri 6 aylik ama gitmek istiyorum kışın annemin evine giderim 4 ay kar varmis sonrada gelirim diye düşünüyoruz suan eşimle ve eşyalı evler varmis belki onlardan bulabilir ancak beytüşşebap merkeze çıkarsa ama köyüne bile ev götürenler varmis