Arkadaşlar selam. Aklıma bir şey takıldı 2 gündür şimdi bebekler farklı sesler keşfediyor evet ama bu ara bebeğim çığlık atarken veya ağlarken nefesini sonuna kadar harcıyor sanki. Yani nasıl anlatsam derinden gülüyor,bağırıyor gibi böyle hani sesli nefesi sonuna kadar verirsiniz ya öyle. Katılma gibi. Çok tuhaf ses olduğu için garipsedik. Bu durumu yaşayan var mı??