mom_of_two ben her istediğinde her huzursuz olduğunda emziriyorum 2 kere ek gida veriyorum bazen 3 oluyor. Genelde şu şekilde yapıyorum sabah yumurta sarısı labne ve zeytinyağı karıştırıp veriyorum, öğlen uykusundan sonra çorba yapıyorum, akşam uykusundan öncede İrmik yulaf unu ve meyveli muhallebi veriyorum. Ama ne kadarını yiyor tartışılır ama ben her halükarda yapıyorum. Kızım 7 buçuk aylik