ugurbocegmm Noname21 evet bende diyet dönemindeyim, hatta şuan 3 günlük sıvı detoksumun ikinci günündeyim arkadaştan ödünç aldım. Uygun fiyatlı taşınabilir olsun dedim bakalm belki öneri gelir🥰
Noname21 ugurbocegmm aa öyle mi ya üç gün de ben yapmak istiyorum ama gözüm döner mi açlıktan korkuyorum nasıl yapıyorsun anlatsana
ugurbocegmm Noname21 Sabah muz,4 ceviz,3 kaşık yulaf, süt karışımı sıvı halde. Akşam da çorba sınır yok ben 2 kaseye yakın içiyorum. Gün içerisinde de 1 kez sütlü kahve , çay,bol su bu şekilde ☺️ Zor evet ama yarın son🙏 yumurtayı özledim 🤭
Noname21 ugurbocegmm ben biraz baktım ama kullanan yorumları çok memnun değiller püre gibi yapıyormuş Blendrdan geçirip süzsen aynı şey aslında
ugurbocegmm Noname21 benim rondom manuel asla sıvı yapmıyor ben onu köfte yaparken soğan ,maydonoz.cekmek için falan almıştım. Bilgi için teşekkür ederim sanırım elektrikli Arzum bakacağım hem dondurma da yapabilirim