Happybabyy 38 gün oldu hala devam ediyo bazen az az geliyo bazen çok çok geliyo ne zam biter ya da sizinkiler ne zaman bitti
benoyleuygungordum_ Happybabyy 33 gün surdu benim ilk 15 gün yoğun sonra leke leke arada kesilip yine geldiği de oluyordu
firemom Happybabyy benim 40.günden sonra sürekliliği bitti. Ama 50.gunde bi 3-4 gün daha devam etti. Sonra 65.gunde tekrar bi 2-3 gün lekelenme oldu ve sonra tamamen bitti. Yani 2 ayı buldu cok rahat
Happybabyy benoyleuygungordum_ benimde öyleydi leke gibi geldi 10 gün bende biticek sandım sonra bitti gibi oldu tekrar başladı kanama
Story93 firemom şu an aynı durum ben de var 62.gündeyim normalde kesilmişti ama bugün biraz kanamam oldu regl Gibi de değil arada kaldım. Sizin sonra tamamen kesildi mi kanama
30-01-m Bir ay rahat sürdü kanamam. Benim 52. Günde adet kanaması gibi bişey oldu belkide doğum kanamam kısa surelıgıne durdu tekrar geldi bilemedim . Şu an adet olmam gerek ama hala gelmedi normal mi acaba . 5 .6gündür gelmedi