Mervenoluyoruz Arkadaşlar bebeğimin cildi çok hassas doktorumuz atopik dermatit var dedi nemlendir sürekli dedi kötüleştiği zaman 5 gün boyunca kortizonlı bi krem verdi onu kullan dedi kullanınca hafifliyor ama bıraktığım an tekrar eski haline geliyor ve egzamaları gittikçe büyüyor çok üzülüyorum yok mu bunun bir çaresi sürekli kortizonlu krem mi kullanıcam 4 aylık bebeğime 😓😓
Deletedmom_110 Mervenoluyoruz çok geçmiş olsun bizde de var yüzde önce egzema denildi neyse ben götürdüm süt alerjisi dediler suan diyetteyim resmen söndü 4 ay 23 günlük ama bizim kaka da ben kan yakaladım pozitif çıktı ondan
Ezgiyln Mervenoluyoruz merhaba , lacoderm ( kortizonun en az olanı) 3 gün sabah akşam lezyonlara sürün az miktarda ama. Sonra cerodoline hidro ile bol bol sürekli nemli tutun. Benim oğlumun bu şekilde geçti sürekli nemlilik önemli. Duşta max 5 dk tutun. Terletmeyin çok ince giydirin. Ter egzamanın düşmanı maalesef
Melis1706 Mervenoluyoruz Gecmis olsun kiyamam ona nasil kasiniyordur kimbilir benimde ensemde var ben bile cok fena oluorum
Mervenoluyoruz Deletedmom_110 yaa çok geçmiş olsun doktorumuz geçen ay diyetlik bir durum yok kakada kan görmediğin sürece gerek yok dedi ama acaba mı diyorum alerjisi mi var acaba bir şeye diye 😕
Nililaylayla Merhaba bizimde başımıza gelmişti alarji testi yaptılar negatif cıktı sonra deterjanini degistirdim organik aldım, her gün yıkayıp nemlendirici sürdüm kalıcı olarak geçti
Mervenoluyoruz Nililaylayla hangi deterjanı kullandınız acaba bir de kıyafetlerini ütülediniz mi sürekli
Nililaylayla Mervenoluyoruz insinia veya green clean alıyorum çamaşırları utuluyorum cildi çok hassas faydası var mı bilmem ama
Duyguilaymert Benim ogluma da atopik dermatit denmisti doktor gün aşırı banyo yaptırmamı vücudunuda günde 2-3 kere nemlendirmemi söylemişti nemlendirici ve şampuan olarak mustelanin stelatopia serisini önermişti onu kullanıyorduk cokta memnun kalmıştım bunun yanı sıra çok terlememesi gerektiğini tırnaklarını kısa tutmamı örgü vb şeyler giydirme demişti çamaşırlarını iki kere duruluyordum zamanla büyüdükçe geçiyor oglum büyüdükçe azalmıştı
Mervenoluyoruz Melis1706 çok teşekkür ederim evet küçücük elleriyle koca bir adam gibi kaşıyo kanatıyo çok üzülüyorum gördükçe
Agg2408 Mervenoluyoruz bizde de var ben hiç kortizonlu krem kullanmadım doktorlar neden kortizonlu krem verir anlamam bize doktor mustela intense diye bir merhem gibi bişey verdi kortizon içermiyor kırmızı yerlere sürüyorum kaşıntı ve kızarıklık için genel nemlendirme dışında. ben size kendi sürecinden bahsedeyim belki işinize yarayan bilgiler olur bebeğim 9ay 10 günlük yaklaşık 4aylık falandı başladı sanırım kıyafetlerine kullandığınız deterjana dikkat edin yumuşatıcı asla kullanmayın parfümlü ürünler kullanmayın ben çamaşırlarını annemin yaptığı zeytinyağı sabunu rendeliyorum sıcak su ile eritip sıvı deterjan gibi kullanıyorum ve yıkama bitikten sonra ekstra durulama yapıyorum doktorumun önerisi bu. Onun dışında kıyafetleri geniş ve %100 pamuk olsun. Sonra atopik ciltlere özel şampuan ve nemlendirici kullanın nemlendirmek çok önemli. Bize doktor haftada sadece bir gün şampuan kullanıyoruz diğer günler sadece su ile yıkıyoruz dedi. Ben mustelanın stelatopia serisini kullanıyorum egzemalı ciltler için aynı zamanda biodermanında nemlendiricisini kullanıyorum bioderma intasive baume adı bazen bioderma bazen mustela sürüyorum. Bu arada 7. Ayında alerji testi yapıldı süt ürünlerine alerjisi var cevizde yediğinde kızarıyo her yeri
Mervenoluyoruz Agg2408 çok teşekkür ederim uzun bir süreç içerisine girdiğimi hissediyorum cilt hastalıkları çok sıkıntılı oluyor dalanın granül sabunuyla yıkıyorum yumuşatıcı hiç bir zaman kullanmadım ekstra durulama yapıyorum ama ütü de yapmalıyım sanırım. Deterjanımı değiştiricem gün aşırı yıkıyoruz mustelanın konak önleyici köpük şampuanı ile biraz konağımızds var iyi geldi mustela. Mustela hydra bebe yüz nemlendiricisi ve babe pediatric atopik nemlendiricisi kullanıyorum. Kısa kol şort giydiriyorum ama gittikçe büyüyor çok çaresiz hissediyorum
Mery103 Mervenoluyoruz benim kızımda aynı böyleydi hatta göbek kısmı her yeri öyleydi kortizonlu krem vermişti doktor kullandık 5 gün mu ne tam hatırlamıyorum Bepanthol sensiderm ve Bepanthol sensidail mi ne kortizonlu kremi bırakınca sürekli bunları sürdüm günde kaç kez sürdüm bilmiyorum ama her fırsatta sürdüm lutfen deneyin belki size de iyi gelir çünkü benim denemediğim bir şey kalmamıştı tek çözüm bunlar oldu bana kortizonlu krem de eu ile başlıyordu onunda ismini bulabilirsem yazarim size
Mervenoluyoruz Mery103 çok teşekkür ederim gerçekten sürekli krem vs yeni ürünler alıp deniyoruz ne zor bir hastalık durumu olmayan ailelerin bebeğinde bu hastalığın çıktığını düşününce acaba nasıl hallediiyolar sürekli organik krem şampuan alma durumu çok zor.
Agg2408 Mervenoluyoruz anlıyorum sizi insanın psikolojisi bozuluyor ama benim önerin bi alerji doktoruna götürün siz bebeğinizi kullandığınız herşeyin içeriğine bakın parfüm olmasın bazen granüllerde de oluyor
Mery103 Mervenoluyoruz evet kremler de çok pahalı yumuşatıcı kullanmayın granül sabun kullanın çift durulama yapın banyoda bıttım sabunuyla yıkadım hep hala onunla yıkıyorum
B1elf Mervenoluyoruz oy yavrum benim benimki de yenidoganken vardı Bepanthol sensiderm kullandık 2 ayda geçmişti birdaha çıkmadı şuan 17 aylık olmak üzere 2 aydır yine çıktı ve hicbirsey hafifletiyor sabaha kadar ağlıyor kasıyor kasimaktan kanatıyor kortizonlu krem 2 günde söndürüyor bırakınca tekrar çıkıyor 1 ayda 2. Kez başladık kortizona şuan 3. Günü yine söndü ama bırakınca cikcak alerji şurubu başladık birde doktorumuz atopik dedi yinede cildiye ve alerjiye yönlendirdi deterjan kendinizi kimden kullanmaya başlamıştım Ariel toz tekrar duru granül sabuna döndük yumuşatıcı Dalin bahar ninnisi kullanıyorduk şimdi üni baby hipoalerjenik olana geçtik ve doktorumuzun tavsiyesiyle 2 kere durlama yapıyorum bir kere programda yıkıyorum ilave su ekliyorum bitiyor birde durulama programında çalıştırıyorum birde bizim ki yemek yediği için bu ara bal ve çilek fazla yemişti onlardanda olabilir diye düşündük emiyorsa kendi yediklerini gözden gecirebilirsin bu arada günde 3 kere de Bepanthol sensiderm ile nemlendiriyorum bölgeyi sabah akşam kortizon sürüyorum vücudunun tamamına da hametan sarî olanı sürüyorum
Mervenoluyoruz B1elf çok teşekkür ederim ne zor bir hastalık neredeyse tüm ürünleri kullanmış herkes hastalık çok kötü de amansız olunca insan çok çaresiz hissediyor ya kullanılan ürünler yalnızca hafifletmeye yarıyor tam anlamıyla geçiren yok