Minagnc Bebeğim 6 aylık ama çok yaramaz sürekli kucak isteyen bi bebek geçen hafta yürütec aldım şimdi evde dolanıyor biraz da olsa rahatladım en azından ev işlerimi yapabiliyorum. Sizler kullanıyor musunuz yada kullandınız mı herhangi olumsuz bişey oldu mu ? 😊
PamukPrensesannesii Minagnc ben 5 aylıkken kullanmaya başladım. Çok zor bir çocuktu kendisi , onun sayesinde biraz rahatladım. Şuan 10.5 aylık ve emeklemiyor , çoğu kişi yürüteç kullanımına bağlıyor bilemedim bende
Seydaaa5 Minagnc ben 5 aylıkken koydum olumsuz aksine Suan 9 aylık kendi desteksiz ayakta durabiliyor herkezin dediğine kulak asmayın kendi çocuğunuzu herkezden en iyi siz bilirsiniz
Minagnc -Eraymoms- ben çok memnunum tamamen kurtarıcı. Mama sandalyesi oyun halısı felan da aldım ama durmuyor hareketli bi bebek ..
Minagnc PamukPrensesannesii benim oglum yer de hiç durmadığı için emekleme için zamanı olmuyor. Bebekle alakalı biraz da . Oğlum hep öyleydi ayakta durmak istiyordu oturma bile oturmak istemiyor
Melis1706 PamukPrensesannesii emekleme gelisim basamaklarindan degil o yuzden sknti yok her bebek emeklicek diye bir durum yok
morlu_baby Ben yürütecin tehlikeli olduğunu cok duydum doktorlar pek tavsiye etmiyor aslında almayı cok istiyorum ama korkuyorum 😢 kızım 7 ay 11 günlük pek sizinkiler gibi hareketli değil kilolu 11.5 kilosu yürütece koysam ne olur acaba merak da etmiyor değilim
Minagnc morlu_baby benim bebeğimde 10 kilo kabızlıga felan da çok iyi geliyor şimdi her gün kaka yapıyoruz.. annemler ananemler hep köy diyorlar önceden biz hep onunla büyüttük bişey olmadı kimseye diyorlar. Bakalım alıştı artık da ağlıyor binmek için
morlu_baby Minagnc alsam mı ki 🤤 eşim cok karşı ya bilmiyorum ikna edip aldırsam guzel olur en azından kızım ıcınde oyalanır bende rahat nefes alırım