Gizemnaz_ Kızlar düzleştiricim de problem oldugunu düşünmüyorum 230 w 1 saat sonra kabarıp dalgalanıyor önceden hiç böyle olmazdı son 2 yılda bu problemi çözemiyorum
perukkafa Gizemnaz_ yanliz degilmisim ama sanirim ben boya yapmistim acici kullandigimiz icin biraz yandi indan olsa gerek