Minnakkk incitomm almak isteyen olursa burdan da satabilirim gecen gun kızımın kıyafetlerini de aynı sekilde sattım burda
Ayrce Bende o kadar kıyafet varki bebeğimin 2 dolap alır diye bilirim hepside yurtdışından geldi H.M ve ZARA nin kıyafetleri satmaya veya vermeye kıyamadım duruyor öyle 🤦
Minnakkk Ayrce ben o kadar cok verdim ki hep dagıttım vere vere dedim artık satacağım cocuklar iki olunca ve hersey cok pahalı olunca mecbura kaldım
Eylulunannesi55 Minnakkk gardropstan satabilirsiniz alabilirim kargo parası olsun istemiyorum hesabınız var mı detaylı konuşmak için 9.12 istiyorum ista ya da gardropstan konuşalım isterseniz
Minnakkk Eylulunannesi55 sanırım bş hesap acmak farz oldu herkes onu soruyor 🙈 cok fazla kıyafet var Bi hesap acayım aslında vardı ama suan giremiyorum hic kullanmamıstım suan kabul etmiyor Bi bakayım tekrar
Eylulunannesi55 Minnakkk hesap açarsanız sizin için de karşı taraf için de iyi olur gardrops kargo ücreti almıyor bilginiz olsun açarsanız ordan almak isterim birde Instagram varsa oradan daha hızlı haberlesiriz verirseniz