Minnakkk Bir erkek annesi olarak neden bu kadar gömlek aldıgımı bende bilmiyorum cogunu bir ya da iki kez giymiştir gömleklerin🙈 daha cok var hadi birlikte bakalım 😂
Winnithepooh Minnakkk merhaba kotlar satılmadı ise size tavsiyem boyu kısa gelince kestirin şort olsun ben öyle yapıyorum belleri lastikli olunca daha oluyor ya bel kısmı ama boy kisalinca komik olur diye giydiremedim şort pahalıydı terziye kestirip şort yaotrdin biraz da öyle gydrdim 🤭
Minnakkk e bebekten aldım hem 6 9 u var hemde 9 12 si niye oyle aldım bende bilmiyorum ikisini de sadece fotograf cekimi icin kullandım 😂
Minnakkk Eylulunannesi55 30 a verebilirim cok guzel ince kot daha cok ekleme yapacagım bakabilirsiniz cok fazla var elimde
Eylulunannesi55 Minnakkk gardropstan satabilirsiniz alabilirim kargo parası olsun istemiyorum hesabınız var mı detaylı konuşmak için 9.12 istiyorum ista ya da gardropstan konuşalım isterseniz
Soysalmom Minnakkk merhaba bu gömleği ne kadara veriyorsunuz acaba oğlum 11 aylık ama 12 18 giyiyor diğerleri olmuyor malesef
Minnakkk Soysalmom kalıp olarak geniş oluyor genelde gomlek ler olunuz kac kilo. Bunu 40 tan verebilirim baska yukleme yapıyırum bakabilirsiniz 12 18 var içlerinde