Merhaba kızlar… Kızım 7 ay 23 günlük 1 haftadır doğru düzgün uyku uyuduğu yok hep ağlamaklı, huysuz, aşırı derecede ishali oluyor, kusuyor, öksürüyor, ateşi 38′i buluyor, salyası çoğaldı, burnu akıyor, çok zayıfladı 10 kilodan 7-8 kiloya düştü, yemekten kesildi resmen mama verdiğimde bile ağzını sımsıkı kapatıp başını sağa sola götürüyor yemesin diye. Ki mama en sevdiği yemeği… Doktora götürdüm antibiyotik verdi acilde de serum vuruldu. Dişten dolayı mıdır acaba dedim öksürüğün dişle alakası yok dedi. Allah muhafaza aranızda çocuğu böyle olan var mı acaba yine hastalık gelmiş diyorlar.