10günden fazladır ugrasiyorum bebegim memeyi reddediyor. Bazen cok guzel aliyor bazen de cok aciktiginda asiri sinirli oluyor aglamaktan kriz geciriyor asla agzina memeyi almiyor biraz siringa ile sagdigim sutu veriyorum sonra tekrar deniyorum memeye geldiginde aglamaya basliyor.kafayi yemek uzereyim stresten sutum azaldi psikolojim cok bozuldu ne yapacagim yardim edin nolur