Her annenin kendi doğrusu vardır her annenin çocuk yetiştirme şekli yasadigi şartlara/durumlara göre değişir. Her anne ister çocuğu mama sandalyesinde otursun, 0 ekran büyüsün, eminim ki lezzetinden kendinin bayıla bayıla yediği yemeği/ çorbayı bebesi reddetmeden yesin. Yorum yapmadan önce annenin şartlarını imkanlarını düşünmek gerekiyor bence Bazı anneler var gerçekten hayret ediyorum nasıl bi enerji nasıl bir özveri.. her öğün farklı yemekler saatlerce süren etkinlikler.. insan gıpta ediyor açıkçası fakat bazı İmkanı olan annelerin burada çocuk yetiştirme üzerine metiyeler dizmesi ahkamlar kesmesi “ay o yanlış” “öyle yapmayın” “yaaa yazık çocuğa” demesi beni benden alıyor. Benim kızım hem düşük kilo doğdu hem meme reddi ardından mama reddi yaşadık çocuğuma yansitmamaya calissamda yuvam dağılmak üzere üstelik taşınma arifesindeyim. 0 ekrandan Sınırlandırılmış ekrana döndüm maalesef. Tek başıma hem ev toplayıp hem çocukla ilgilenmek üstelik boşanmak üzereyken. Kimse kimsenin yoğurt yiyisine karismasa sonuçta yarın ne olacağı meçhul