Show_must_go_on Er-va Hamile olduğumu bilmiyordum eşimin kuzeni satıyordu öyle muhabbet esnasında bir sürü yedim bende 3-4 gün sonra hamile oldupumu öğrendim doktora sorduğumda bir sorun görünmüyor ama yeme demişti doktorunuz ile görüşün isterseniz
sakinolpelincim Er-va ben çok severim ama yemedim. 5 6 taneden birşey olmaz herhalde ama yememeni tavsiye ederim.
marinelife Er-va bence abartılmadığı sürece sorun yok bi de karidese de zararlı diyolar mesela ben götürmüştüm bilmeden 😂😂😂 doktorum afiyet olsun ye bir şey olmaz dedi
Agg2408 Er-va bişey olmaz belki sürekli yemeyince ama evet zararlı bir daha yemeyin çünkü denizin bütün kirliliğini topluyor deniliyor bende severim ama uzun zamandır yemiyorum sağlıklı olmadığı için yoksa bayılırım da
Senazz11 Er-va haftada 1 yerdim. 😂 Çiğköfte kokoreç kelle paça midye cips kola ne ararsan vardı bende canım çekiyordu oturup yiyordum çok şükür de birşey olmadı