Kızlar eğitime başlayalı 5 gün oldu fakat ben psikolojik daha şimdiden çöktüm. Biliyorum çok yeni ama psikolojim bozuldu her gün kakalı çamaşır yıkıyorum, çişini uzun süre oturunca mecbur yapıyor ama kakayı tutuyor . Alıştırma bezi kullandınız mı . ? Bezi sadece biyere.giderken mi yoksa.evde de kullanabilir miyim ? Bana öneriler verin lütfen 😔 bu arada bebişim 30 aylık.