Arkadaşlar kızım 2 ay 7 günlük sık sık emmiyor dört saate bir emiyor. Emincede iki memeyi almıyor herzaman. Acaba emdikden sonra sağmam gerekirmi?
Dün bebeğim uyurken sağım yapim dedim 150ml bir memeden çıktı diğerinden 50ml sağdım, süt sonra gelmez diye boşaltmadım tam. Düzenli sağım yapmam gerkirmi süt üretilsin diye?
Sol mememe süt inince sızlıyor, sağ memem dolgun olmuyor, kızımda ilk olarak hep sol memeyi alıyor, orayı boşaltınca doyuyor, diğer meme kalıyor hep.
Sık sık emmediği için süt çoğalmazmı acaba? Diğer memeyi az emdiği için sağım yapim dedim ama sağdıkdan sonra gece memelerim boşaldı dolmadı gibi geldi bana. 🤷♀️