Kızım 11. Ayına girmek üzere anne sütü be ek gıda alıyor halen dişi çıkmadı çevremdeki insanlar sütün yaramıyor vs gibi şeyler söylediler ama bebeğim kilosu 9,5 boyu 73cm di en son ebemiz gayet güzel demişti bu durumu yaşayan varmı yoksa doktora gitmeli miyiz diş için