Kızlar merhaba, yaklaşık olarak 1 senedir belki fazlası bile vardır banyomda bu böcekten görüyorum, önceleri kırkayak sanıyordum ama internetten resimlerimi iyice inceleyerek çiyan olduğuna kanaat getirdim.. Eczaneden çok etkili diye bir ilaç verdiler zamanında, giderlerinize dökün 3 ay süreyle hiçbir şey gelemez dediler süre geçtikçe tekrarladık işe yaramadı diyemem ama tam bir çözüm olmadı sanki döktükten sonra da gördüğümüz oldu sık olmasa da.. Banyo lavabosuna naftalinler attım kokuyu sevmiyorlar diye aklıma geldikçe giderlere çamaşır suyu dahi döküyorum ama kesin çözüm arıyorum yaşadığımız yerde ilaçlama şirketi yok o yüzden kendim çözmeye çalışıyorum sorunu.. önerilerinize açığım yazacak olanlara şimdiden teşekkürler..🙏🏻