Kadtol benimkinde de var, doktorum usg cektirmeye gerek bile yok bu yapisal bisey bosa cocugu yormayin dedi , bi çıkık bir sey olsa oturamaz ayaklarini saglam hareket ettiremez kendini belli eder, oyle bir sey olsa da tedavisi 1 yasindan evvel olmuyor zaten dedi. o yuzden telaslanmaya acele etmeye gerek uokyok