https://imgyukle.com/i/rI1a0q
Kizlar bakarmisiniz bu ne olabilir.
Oglumun 3 gun once dis etleri fena sisti 2 disi hatta gömüldü az gözüküyor, ateslenmisdi hastaneye gittik 38.5 cikti kan testi yaptilar enfeksiyon sinirda dedi doktor ve eger 1 gün sonra 37.5 e dusmezse antibiotigi kullanin dedi ama dustugu icin kullanmadik. Bu sivilce gibi seyde hastaneye gittigimiz gunun ertesi cikti. Yakinlarimdaki insanlar atesden dedi ama 2 gündür ates yok 2ncide cikti dün.
Sizce acile gitmelimiyim ates yok sadece dis etleri sis hala