Elifffff32 Oğlum 4 buçuk aylık diş sancıları başladı Kehribar kolye almak istiyorum ama nasıl kolye alcam nereden alcam adı var mı ne renk olacak bı de faydasını gören var mı acaba yardımcı olur musunuz?
seleenngoktug Elifffff32 ben aldım sadece salya akışını durdurdu başka türlü pek faydasını görmedim 😂 gerçi hala diş çıkarmadı ama
Kayraaamomm Elifffff32 Kullanmadım boğulmalara davetiye çıkarma riski mevcut ama bileklik olarak kullanılanlar da var onlardan olabilir, faydasına gelince faydalı olduğunu söyleyen kadar olmadığını söyleyen de çok..
gozleri_deniz1 Elifffff32 İnstagramda birguzelrayiha sayfasından arkadaşım tavsiyesiyle aldım güvenilir. Salya konusunda etkili olduğunu diyebilirim diş döneminde öncesinde ateş vs çok olmadı daha rahat ve sakin geçti. Banyo hariç hiç çıkarmadım.🌸 Şifa Allah’tan.
Kutayyy4250 Elifffff32 yani bizde daha dış çıkarmadık ama ben faydasının olduğunu düşünüyorum çünkü aşırı aşırı bı ağrı sancı cekmiyoruz salya akışına özellikle faydası var çevremden öneriyle almıştım bende onlarda benim söylediğinin benzerlerini soylediler