Kızlar 4 aylık oğlumla bir gün yürüyüş yaparken arabasında uyuyordu tam caminin önünden geçerken aşırı yüksek ve cızırtılı sesle ezan başladı. Çocuk da uyandı ve dudak büke büke korkarak ağladı kucağıma aldım hemen sakinleşsin diye. Ama o gün bugündür nerede ezan sesi duysa ağlıyor, uyuyorsa mutlaka uyanıyor. Tövbe yarabbim ezan okunacak diye korkmaya başladım yani. Az önce uyuyordu sela başladı hemen gözlerini açıp dudak büktü koşup pencereyi kapadım pişpişledim geri uyudu. Ay ne yapacağımı şaşırdım ya. Yani anlamasa da anneciğim korkma ezan anneciğim korkma amin çok normal korkacak bir şey yok diyorum kucağıma alıp sarılıyorum ya da arabasındaysa pişpiş yapıp gözlerinin içine bakarak gülümseyerek tekrar etmeye çalışıyorum.