Roro1 merhaba çok zorlu bi süreç Allahım yardımcınız olsun. Tam anlamıyla zaman veremem fakat 1 yaşında fark ediyor. Biz dişlerimizin çoğunu bitirdik biraz o rahatlattı biraz da artık kendi hareketlenip yürüdüğü için gazı vs daha kolay çıkarmaya başladı. Tabi arada yine gece ağlama krizlerimiz var fakat 4-5. Aylara göre bin şükür çok iyiyiz ❤️🙏