ipekyigitalp Memleketim çok sıcak olduğu için ve bebeğim çok terlediği için suya başlamak istiyorum ama sizler kaçıncı ayda su vermeye başladınız?
Mervetnl ipekyigitalp yeteri kadar beslenşyorsa suya ihtiyacı olmaz bebeğinizin 🥰 6 aydan önce vermeyin diyor doktorlar. Benim 3 aylık sadece mama ile beslendiği için bazen 1 çay kaşığı veriyorum o kadar 😌
Babymom33 ipekyigitalp 16 günlük bebeğim arada veriyorum doktorum arada ver 1.2 kaşık dedi hickirijk tuttuğunda falan veriyorum su da zarar geleceğini dusunmuyorum