Hayalll97 Kızlar bebeğim 14 aylık hala Aptamil kullanıyoruz. Ve bu yüzden dışarıdan pek besin alamıyor iştahını kestiği için. nasıl bıraktırabilirim ağlatmadan ikimizde yıpranmadan çözmek istiyorum bu işi tecrübelerinizi alabilir miyim 🩷
mervemik Hayalll97 direkt öğün azaltın. Mesela sabah uyanınca çok azıcık içirin bir de gece yatmadan içirin sadce. Aslında sabah içmesine de gerek yok direkt aç aç kahvaltı verin. Biz öğün azalta azalta gittik 9 aylık sadece gece yatmadan içiyor artık
Berilsmom13 Hayalll97 19 aylığız 6 aydan sonra aptamil ek olarak gece yatmadan içtik. Gün içinde asla vermiyoruz sadece gece uyumadan önce en mantıklısı sizin için öğün azaltmak
Hayalll97 mervemik evet ama uykuya mamasız geçemiyor gün içinde ve bunu ağlatmadan nasıl yapabilirim bilmiyorum
Hayalll97 Berilsmom13 gün içinde asla mamasız uykuya geçemiyor problem bu azaltmam gerektiğini bildiğim için bende bunu yazdım zaten :)
Berilsmom13 Hayalll97 sevebileceği çorbalar deneseniz yoğurt çorbasını seviyorlar genel olarak çorba yoğurt uyumadan önce