Antalyalianne Kızlar dünden önceki gece nohutu ıslattım dünde suyunu süzdum 4 5 saat kadar buz dolabında bekledi sonra haşlayıp kaldırdım ıslatdktan sonra suyunu süzüp 4 5 saat buzdolabında beklemesi bozar mı nohutu
koalamiyim Antalyalianne nohutu bilemiycem ama fasulyeyi ıslatıp unuttum ve 24 saat sonra pişirdim bir şey olmadı 😅
Antalyalianne Nezzz_ Canım haslamadan önce koydum suda islattim sudan çıkartıp koydum 4 5 saat sonra hasladim
Nezzz_ Antalyalianne Anladım canım suda beklet ben bir gece önceden sabaha kadar dışarda suda kalıyor karbonat atıyorum daha yumusak oluyor sonrası haşlıyorum bakliyatlar öyle kolay bırsey olmaz zaten haşlamadan dolaba koymussun zannetmiyorum bozulacağını yemeği olsa ekşiyebilir uzun süre kalırsa ama suda beklettiysen birsey olmuyor