Yaademm ben 4500le öğrenmiştim, adetim 1 gün geçmişti. bana hep dediler ikiz ikiz. sağlık ocağında kan verdim başta, 2 gün sonra kadın doğum doktoruna gittim 7hafta 5 günlük hamileymişim, bebeğin kalp atışını bile dinledim. normalde 3 haftada bir adet olan ben, geçen ay üstüne görmüşüm. geçen ayda 1 2 gün gecikince kaset testten erken hamilelik testinde bile negatif çıkmıştı. insan vücudu mucize gibi bişey, bence kıyaslamayın herkeste farklı her gebelikte farklı. uzun lafın kısası inşallah herşey gönlünüzce olur, korkmayın