Silasel Merhabalar kızım 11 buçuk aylık. İlk dişini çok şükür patlattı alttan 1 tane ama. 2 olmuyor mu genelde diğeri patladığında 2 si farklı boyut mu büyüyecek. Bu durumu yaşayan var mı
Ysgl26 Silasel evet canım oğlumun da öyle oldu alttan tek çıktı 3-4 gün sonra ikiciswi de patladı evet aeka arkaya biyüyolsr hatta bi buçuk diş diye gülüyoduk biz 😀 1 aya falan eşitleniyo ikisi de