Yavrum_veben2 Kızlar bebeğim 37.haftada doğru uyku saatlerini bu haftaya göremi yoksa 40.hafta doğmuş gibi o Tarih ne zamana denk geliyorsa o zamana uykunmmu yapıyoruz ,
livanurvealpinannesi61 Yavrum_veben2 kendi ne zaman uyursa o zaman uyuttum ben. 36 haftalık doğdu oğlum. Uykusu gelince uyutun. Baz almanız gereken bir hafta yok.
edafmo Yavrum_veben2 bebekler robot değil ki🤷🏼♀️ benimde 35 haftalık doğdu ne zaman uykusu gelirse o zaman uyutuyorum. Yani 40a göre de ayarlasanız 37ye göre de ayarlasanız bebeğiniz uyumak istediği zaman uyuyacak sadece uyku aralıklarına dikkat edin yeterli
mira20022023 Yavrum_veben2 Benim kızım 36 haftalık doğdu. Şuan 3 buçuk aylık rutin bir uyku düzeni sadece gece uykusu için uyguluyorum. 8 8 buçuk gibi yatıyor gece uykusuna.. Gündüz için ise şu saatte yatsın şu saatte kalksın gibi bir durumu yok kendi uykusu geldiğinde uyutuyorum. Zaten iki uyku arası bir bir buçuk saati buluyor uyku süresi de bu civarda. Ayına göre baktığımda uyku süresi ve uyku penceresi uyum gösteriyor. O yüzden dediğim gibi direk saat olarak değil de süre olarak dikkat ediyorum.
Yavrum_veben2 edafmo kimi saati saatine uyandırıp kaldırın diyor kimi aynı sizin dediğiniz gibi ,normalde bebeğim şuan 4.ayına girmek üzere onalrında belli gündüz uyku ve uyanıklık saatleri var ona uyum deniyor ama şu sizin dediğiniz uyanık kalma süresini çok anlamıyorum ,diyelim uykusu geldi uyuttum istediği zamanda uyandı diyelim e 4.ayına girecek kaç saat gündüz her uyku arası uyanık kalmalı peki
Lylozzd Yavrum_veben2 zaten gündüz 4 kereden fazla uyumaz genelde bebişler, benim kızım akşam 8de uyuyor mesela, ben sadece bir önceki uykusuna öok dikkat ediyorum en geç 6da uyumuş olması gerekiyor çünkü daha geç kalırsa akşam uykusu kayıyor. Sabah uyandıktan sonra bugün mesela 12de uyudu anca uyumak istemedi zorlamadım çok. Muhtemelen şimdi 3de tekrar uyur sonra 6da uyur sonra akşam uykusuna geçer. Uyku aralıklarının bebeğin enerjisine ve günün saatine göre değiştiğini düşünüyorum. Bence bebişinize göre hareket edin
edafmo Yavrum_veben2 bu aylarda Max 2.5 saat uyanır kalması gerekiyor diyorlar. Yani 1de uyuttunuz 3te uyandıysa en geç 5.5ta uykuya geçmiş olması lazım deniyor ama tabii her bebekte işlemşyor bu. Mesela benim bebeğim asla gündüz uykusu uyuyan bir bebek değil o yüzden ne zaman isterse o zaman uyuyor
Deletedmom_116 Bu saatleri uyanıklık sürelerini felan kimler belirliyor Allah aşkına bana çok saçma geliyor. Her bebeğin düzeni, yaşadığı ortamın şartları farklıdır. Bebekleri robot gibi yetiştirmesek mi acaba? Yorulan uykusu gelen çocuk uyur, uykusu biter uyanır.