Nazendece Güzel annelerim tabak olarak oioi mi almalıyım yoksa melamin bı tabak mi siz ne tercih ettiniz ? Vakumlu olması mi lazım
Kbrasaf Nazendece pandish diye bi marka var oioi ye gerçekten tam bir muadil Hepsiburada dan bakabilirsiniz bizde ek gıdaya hazırlanıyoruz ben onlardan sipariş ettim güzel yorumları inşallah pişman olmayız 🙂
Lizbon Nazendece melamin oioi zamanında almıştım leş gibi bir koku yapmıştı. Şimdi 2. Kez anneyim ve melamin tabak aldım.
Kbrasaf Nazendece su için de alıştırma bardağı Philips aventin var onu tercih ettim önlük olarak giyilebilir olanlar var ama onda da daha karar vermedim yazın onlarla terler diye düşünüyorum