Hasret_60_ arkadaşlar oğluma aldım ama arabada malesef durmuyo 🤦♀️sevemedi bi türlü fazla kullanmadık kırığı çiziği vs yok ikisini 5000TL ye satıcam İstanbul da olanlar varsa gelip alabilir bebeğim küçük kargo vs yapamıyorum tek başıma