Oğlum 13 aylık 2 aydır üstteki köpek dişleri kabarık hala patlamadı, 1 hafta kadar önce allttakiler şişti ve 1 köpek dişi birde yan kesici dişi patladı. Şuan 3ü hala kabarık ve aşırı huysuz. Uyku eğitimi verdiğim için uyuma ve uyanma saatlerine hep uyardı ama 2 3 gün oldu sabah 6 da uyanıyor ve asla uyumuyor sürekli mıkırdıyor ağlıyor mecburen uyku saatini bekletmek zorunda kalıyorum düzeni şaşmasın diye ama oyalarken mahvoluyorum, resmen tükendim. Onu rahatlatacak kullandığınız bir jel yada farklı birşey var mıdır? Birde 2 aydan uzun sürmesi normal mi?