Merhaba kızım 2 yaşında 17 haziranda 25 aylık olacak uyutup yatağına yatırıyorum gece kalkıp yanımıza geliyor ve ona sarılıp öyle uyumak istiyor. Gün içerisinde de sürekli yanımızda oturmak temas etmek istiyor yapışık yaşıyoruz bi dakika gidip tek oyuncak vesaire oynamıyor bu durum psikolojimi bozdu normal bi durum mu neden böyle yapıyor yarım gün çalışıyorum çok da ayrı kalmıyoruz