Prensesannesi96 Kzlar selam çok aşırı içime sinmeyerek Alparslan koyduk bebeğimin adını tanıdıklarınız var mu ismi taşır karakterine yansır diyorlar ya sizce zor olur mu !?
Mazikeen Prensesannesi96 bizim apartmanda var bir Alparslan evlere şenlik yani çığlıkları bağırışlaro hiç bitmiyor acayip inat
Kuzeymomss Prensesannesi96 O konu hakkında pek bir bilgim yok ama bende Alparslan ismini çok istemiştim, eşim istemediği için koymadık. Ama bence isim olarak çok hoş
tatlibiranneo Prensesannesi96 benim oğlumun adı da Alparslan henüz 2 Yaşında zaman ne getirir bilemem ama aşırı zor bi bebek değil normal 2 yaşındaki çocuklar nasılsa oğlumda öyle işte 😅zaten çoğu aynı yoldan geçiyor
sehnaz3466 İsimle alakalı oldugunu düşünmüyorum karakter meselesi bence çocukların iç güdüleri büyüme şekilleri
ElfAlparsln Prensesannesi96 oğlumun adı en baskın özelliği temas bağımlısı onun dışında çok uysal bi çocuk ve çok güleç 1yaşında henüz bir zorluğunu görmedk 🙂
Prensesannesi96 cahillesohbetikestim bizimde kulağına Muhammed Alparslan üflediler ama aşırı uzun geliyor diye tek Alparslan yazdrcam kimliğine 😂 kaynm bar Muhammed aşırı sor bi çocuk aşırı o yüzden Muhammed koymak istemedim 😂
cahillesohbetikestim Prensesannesi96 biz alıştık ya artık uzun gelmiyor. Bir de eşimin hayaliydi resmen. İlk evlendiğimde oğlumuz olursa adını Muhammed Alparslan koyalım dedi ilk başta çok uzun vs dedim ama sonra kulağıma daha hoş gelmeye başladı şimdi iyiki böyle koymuşuz diyorum 🤭
lyl0742 Prensesannesi96 bi Alparslan da bende var 18 aylık Aşırı inatçı kendi dediği olsun istiyor Temas bağımlısı dokunacak illa uyurken elimi tutacak Çok hareketli asla oturmaz Gözü kara korkmaz bişeyden herşeye çok meraklı Hayır kelimesini kabul etmiyor kendi doğru bildiği şekilde yapacak herşeyi Gibi gibi maddeler bitmez 😂
Prensesannesi96 cahillesohbetikestim evet aşırı uzun ama bende sevmeye başladım benm eşimde öyle aşırı hevesliydi kıramadım ya adıyla büyüsünler hayırlı evlatlar olsunlar inşallah 🥰🤲🏼
Hbuksen Benim kelebeğimim adı da Alparslan, 11 aylık inat gibi sanki ama belli olmaz hemen ya meraktan dolayı kafasına eseni yapıyo🥲 bazen hayır diyince yapmıyo gibi gibi. Tam bir aşkparslan
Alfllclsldlvlld Benim oğlumun adı da Alparslan 💙 ben kendim koydum ismini çok severek 10 aylık ve çok uslu sessiz sakin akıllı bi bebek isminin ağırlığını taşıyabiliyo diye düşünüyoruz 😊