Gizemlisi bana doktorum sıkıca makas yap demişti, yatarak emzirme için bebekte orta kulak iltihabına sebep oluyor diye okumuştum emin değilim. İyice geriye yaslan dik oturma, göğsünü de iyice sık daha rahat ediceksiniz. Bebişkolar çok küçük olduğu için akış hızı çok geliyor benimde aynıydı şimdi 4 aylık sütüm halen tazyikli ama artık bebişkomu zorlamıyor