Güzel annelerim belki çoğunuz biliyorsunuzdur benim gibi bilmeyenler de denesin istedim benim bebeğim kolik değil ama mama verdiğim için gazı sıkışıyor biogaia kullanmama rağmen zor çıkıyor işe yaradığını da düşünmüyorum onun pek sürekli omuzuma alıp ya sırtını sıvazlıyorum ya patpat vuruyorum saatlerce omuzumda gaz çıkarmaya çalışıyordum artık yapmıyorum bebişimi yüzü dışarı bakıcak şekilde kucağımda dik bir pozisyonda tutuyorum bunu da yanlışlıkla keşfettim😂 mutfakta iş yaparken tek elimle tutmam gerekti bende elimi bacak arasından geçirip öyle tuttum ağlamasın diye de hafifçe salladım onu bi baktım patır patır geğirdi alttan gazını çıkardı sürekli öyle yapıyorum artık umarım demek istediğim pozisyonu anlatabilmişimdir bizim max 10 dk içinde çıkıyo gazımız bebeğimde rahat oluyor öyle