Oğlum 26 aylık oldu büyüdük dedikçe daha da zorlaşıyor. Gündüzleri en fazla 10 dakikada akşamlarıda 10-15 dakikada uykuya geçerdi. Bir hafta 10 gündür saatlarce hem gece hemde gündüz ağlıyor. Gündüz uyutmayayım dedim. O da olmadı akşam üstü uyudu.gerçekten çok yoruldum yetişemiyorum. Cinnet geçirmemek elde değil