24 günlük bebeğim var. Mama takviyesi başladık sütüm çok az. Bir öğün sagdigim süt ya da emzirip üstüne mama bir öğün sadece mama veriyorum. 2 saatte bir besliyorum. Sadece mamayi 60 cc veriyorum acaba doğru mu ? Bir de bazen 60 cc veriyorum bitince kusuyor baya çok mu geliyor acaba ? Kustuktan sonra bir daha vermeli miyim