Kızlar selam 27 günlük bebeğim doğduğundan beri adam akıllı meme emmiyor.Erken doğduğu için sanırım uyku süresi de daha uzun. Elimden geldiğince uyandırıp emziriyorum ama doyuncaya kadar emmiyor kalan sütümü hep sağmak zorunda kalıyorum sonra mama veriyorum doymadığı için. Bu durumda ne yapabilirim sizce çok üzülüyorum sütüm olduğu halde tam emmiyor 🥺