11 aylık bebeğim var bezini değiştirirken ve gece uyurken bacaklarını kasıyor böyle uzatarak. Bez değişimi sırasında neyse süre kısa olduğu için sorun olmuyor ama gece uyurken bunun için midir artık bilemiyorum ama çok sık uyanıp ağlıyor ve o sırada da hep bacaklarını kasıyor. Bu yüzden ağladığını düşünüyorum çünkü artık. Ve çok uzun zamandır böyle olduğu için her türlü aklıma gelen şeyi denedim yok sıcaktan uyumuyodur yok soğuktan uyumuyodur hepsini denedim çözüm olmadı hiçç birşey. Bu bacak kasmasının ya da ağrısının sebebi ne olabilir Allah aşkına ya