Farketmez GizemElf ben TEFAL kazanlı kullanıyorum tek fısta kırışıklıktan eser kalmıyor sevılmeyen ev ısı yoktur kötü elektronık aletler vardır diyorum
MiraySu55 GizemElf phılıps markasının ütüleri 🥰😍 barına dikkat et canım 6.5 7 nin altındakini alma bar da
Farketmez GizemElf Tefal GV7850 Pro 2400 Watt Express Buhar Kazanlı Ütü Mavi - Beyaz - 1830006573 https://www.hepsiburada.com/tefal-gv7850-pro-2400-watt-express-buhar-kazanli-t-mavi---beyaz---1830006573-p-HBV00000BP3SU?magaza=23N%C4%B0SANELEKTRON%C4%B0K&url_src=ios-product-detail