Bebeğim gündüz de öksürüyor ama gece de aynı şekilde öksürüyor sık sık burnunu temizliyorum aspiratörlede çekiyorum ama öksürüğü devam ediyor burnu da tam açılmıyor böyle bir şey yaşayan var mı?
2 gün önce çocuk acile gitmiştim orda muayene edilmişti bir sıkıntı yok dediler sanki şimdi öksürüğü daha da arttı..