Kızlar merhaba, 5 ay 3 günlük oğlum var. Prematüre, düzeltilmiş ayı 3 ay 20 gün. Çoğu şeyi düzeltilmiş ayıyla değil normal ayı ile uyumlu bir bebek son 15 gündür salyası aşırı arttı ana kucağında yatarken tişörtü ıslanıyor, ellerini hep emerdi keşfettiğinden beri artık hep ağzında, uykuya geçerken çok mızırdanıyor, ya ağız mendili ya müslin örtüsü yada uyku arkadaşının kolunu ağzına sokup emiyor 😂 emzik kullanmıyor parmağımla baktım diş yok görünürdede beyazlık yok. Parmağımı agzına sokunca ısırmaya başladı. Ateş yok. Bu diş çıkarma genetik mi bende 5. Ayda 2 alt dişimi çıkarmışım bebekken annem öyle diyor. Sizce geliyor mu gelmekte olan 😂 en çok diş çıkarma döneminden korkuyorum 🥹