Eşimle çok tartsiyorum yemek yok ütü yok die ilk defa bu kadar baskın oldum konu çocuk olunca oluyor demekki dedim ne işi ne gücü çocuğun pisklojisine zarar vermisim o gelmiş bana ne dior inanın şu an çok zor dönem geçiyorum ama bebegim için herseye yapmaya hazirm ona bu kötülüğü ben yaptm şimdi düzeltmek içn herseyi yaparm