Duygu22 Ftsary34 bende işe başlayanlardan olacağım iyi mi kötü mü bilemedim. 3,5 aylık oğlum ve bana çok düşkün. 9-3 çalışma saatlarim. Ondan ayrı kalacağım olmam kötü ama çalışıp biraz sosyalleşecek olmam da iyi gelecek herhalde. Bakalım nasıl olacak :)
Modies Ftsary34 ben de 3 aylık bırakıp başlıyorum. Zor olacak biraz ama napalım şartlar 1 gün süt izni kullanacağım
Ayazefe1 Ftsary34 bende hafta çarşamba başlıyorum😔4ay 22 günlük olacak oğlum.çalışmaya başlayan anneler beslenmesini nasıl yaptınız bebeklerinizin ?Gece ve gündüz nasıl beslendiler?dolaba süt koyamadım ancak yetiyor malesef😔😔
Cosmosmom Ftsary34 bende şimdiden kara kara düşünüyorum ama alışıcaz güzel olacak İnan bir süre bocalıcaz belki ama bir kere düzene girdi mi her şey daha iyi olacak.:)
Bvg 5aylikken basladim 7aylik olacak cok zor ama iste dinleniyosun🙈 ki ben okulda ogretmenim siz dusunun😂