uzlet Kızım 1 buçuk yaşında munchkin suluğu var bardak şeklinde olanlardan sihirli bardak denilen. ama o da artık küçük geliyor benm kızım çok su içiyor çünkü pipetli ml de fazla olan bi suluk almak istiyorum çok da pahalı olmayanlardan. Öneriniz nedir 🌸
cahillesohbetikestim uzlet bende şu köşede bekleyeyim. 😅 avent düşünüyorum kullanan çoğu kişi memnun.
uzlet cahillesohbetikestim Evet avent’ten çok memnun olan da var olmayan da var ben Çok kararsızım şu an Avent benim için biraz pahalı daha uygun fiyatlı bir şey olursa benim için daha iyi olur aslında munchkin var bizim ama 200 ml olduğu için yetmiyor kızıma şehir dışına tatile çıkacağım yanımda En azından 300 ya da 500 mililitrelik bir şey olursa benim için daha iyi olacak
Denizanasi92 cahillesohbetikestim ben avent kullanıyorum memnunum. Akıtma olayı içindeki silikon çıkarsa oluyor bir de pipetinde su kalmışsa. Ağzı kapalıyken hiç akıtmadı
Mumsy uzlet munchkinlerin büyük boyları var. Biraz pahalı ama çok kaliteli ve içindeki şamandrası çok kullanışlı oluyor. Bende büyüğünden almayı planlıyorum
cahillesohbetikestim uzlet anladım canım bizim başlangıç olarak düşündüm bende bir de wee babyler var onlara bakın isterseniz
uzlet Mumsy Evet onun bardak olandan kullanıyorum Ben çok memnunum aslında ama az geliyor çok su içtiği için büyük boylarına da baktım biraz fazla pahalı geldi bence o gerçekten güzel bir suluk
uzlet cahillesohbetikestim plastik numaradın aönrm veriyorum ben canım o yüzden gidip öncekendm bakıcam mağazadan ona göre alıyım diyorum sürekli su içecek çünkü