Merhabalar anneler, bebeğim 8 ay 2 günlük. Bir kaç gündür gündüz uykuya geçişlerde problem yaşamıyoruz ama, gece uykularında çok zorlanıyoruz. Uyumak istiyor ama uyumakta istemiyor. Böyle çok farklı hareketleri var☺️ Gece uykusuna çok kolay başlardık. Atak döneminde miyiz? Bir de sürekli benimle uyumak istiyor. Nasıl bir yol ilerlemeliyiim?