Metehan2222 çalışmayı çok özledim açıkçası. Hep kendi ayakları üzerinde duran çalışan bir insan olduğum için çok garipsiyorum şuanda. Ayrıca çalışmanın psikolojik olarakta iyi geldiğini düşünüyorum. Her gün giyinip dışarı çıkmak, yüzüne bir şeyler sürmek ve yeni insanlarla muhattap olmak bence bana iyi geliyor. Evde kendimi mutsuz hissediyorum. Kaşımı bile almak zor geliyor. Ama bebeğimide bırakmak istemiyorum kimseye. Sanki kimse iyi bakamayacak gibi hissediyorum. Çok kontrollüyüm bu konuda. 1 saat bile anneme bıraksam sürekli şöyle yap böyle yap diyorum. Offf çok kararsızım ne yapsam 😩😩😩