Aaanneaa Krem şanti soğuk ürünle birleşince katılaşma meydana geliyor. Bir dahakine sıcak muhallebiyle karıştırmayın. Kremayı daha çok öneririm, şantilerin içeriği iyi değil. Bir paket daha eklemeyin. Soğudukça kıvam alır korkmayın. Bir paket daha eklerseniz tadını ağırlaştırabilir. Şantinin içinde de şeker var çünkü.