merhaba, oğlum 2 yaşında ve aşırı insan sever bi çocuk. parka gittiğiniz de yasitlari ve ondan biraz buyuklerin direk yanina gidip elimi tut deyip oynamk istiyor. sarilmak istiyor ,yüzlerine eğilip onlari güldürmeye çalışır. hemen oyun yapar peslerinden kosar falan bana normal geliyor ama diger cocuklar cok tepkisiz kaliyor bazisi kaçıyor. cekiniyor sadece bakiyor vs. acaba benim oglum mu fazla girisken yoksa diger cocuklarin tepkilerimi normal bilemedim